برش بتن پرسپولیس

درباره ما


این گروه از سال 1390 تا سال 1394 همکاری خود را با شــرکت برش بتن اسپادانا به عنوان مسئول اجرایی آغاز نمود که پس از ارائه کارنامه ای درخشان از فعالیت های خود در زمینه معدن و برش بتن در این شرکت اقدام به تاسیس مجموعه خــــدمــــات برش پرسپولیس در سال 1395 نمود که با ارائه خدمات نوین و برتر در زمینه برش بتن جزء فعالترین شرکت در ایران محسوب گردد .

 

ما درک می کنیم که بهترین راه اطمینان از طول عمر این مجموعه از طریق تکرار و ارجاع کسب و کار می باشد و این امر می تواند در ازای رضایت مشتری در تمام زمینه ها از جمله توجه به جزئیات و نحوه انجام پروژه و نگرش وی به این فرآیند محقق گردد.

 انجام عملیات برش بتن در پتروشیمی مبین در عسلويه با موفقیت انجام پذیرفت.  برش بتن پتروشیمی مبین در عسلويه- برش بتن مسلح پرسپولیس   برش بتن پتروشیمی مبین در عسلويه- برش بتن مسلح پرسپولیس   برش بتن پتروشیمی مبین در عسلويه- برش بتن مسلح پرسپولیس

هدف ما این است که همیشه برای حفظ بالاترین سطح حرفه ای داشتن صداقت، صداقت و انصاف در روابط ما با تامین کنندگان، پیمانکاران، همکاران و از همه مهمتر مشتریان ما خواهد بود.

 

و اینک مفتخریم مجموعه برش بتن پرسپولیس با رویکردی جدید در ارائه خدمات متمایز و نوین با تجربه ای درخشان در مرتفع نمودن خواسته شما گام بر خواهد داشت.




مطالب مرتبط

Concrete Cutting Persepolis

برش بتن پرسپولیس ارائه دهند خدمات نوین برش بتن مسلح در اقصی نقاط کشور

به عمل کار برآید به سخندانی نیست